zaterdag 4 juni 2011

Mooi

''The most beautiful curve on your body, is your smile''

Elke keer als ik in de spiegel kijk, glimlach ik naar mezelf. Dat is echt de beste zelfvertrouwen-boost die er is. Het is waar namelijk, de glimlach is de mooiste ronding van je lichaam. Geen wonder dat je jezelf niet mooi vindt in de spiegel als je boos kijkt, want je mist je beste deel. Probeer eens te lachen naar jezelf in de spiegel en je zult je gelijk beter voelen. Als je in de spiegel kan lachen, kun je ook in het dagelijks leven lachen. Met een lach op je gezicht, zullen je mensen je gelijk mooier vinden. Misschien heb je dan geen 'perfect' lichaam, je hebt wel je mooiste bezit bij je: je lach. Wees trots op jezelf en lach naar de wereld!


Feit: mooie lach maakt aantrekkelijker dan make-up, lees het artikel

5 opmerkingen:

  1. Jammer dat ze er daar geen bron bij zetten, het precieze hoe en wat van dat onderzoek had ik wel eens willen lezen! Maar goed, niet alles kan een wetenschappelijk artikel achter zich hebben - ik geloof het zo ook wel :)
    P.s. 'is' is het werkwoord, in de zin 'probeer is' schrijf je het als 'eens'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon er verder ook niet zoveel over vinden, maar het klinkt wel interessant (en geloofwaardig).

    Haha, bedankt dat je mijn taalfouten er altijd uithaalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je schrijven trouwens wel echt ontzettend vooruit gegaan! (begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik denk alwetend te zijn, maar voor zover ik kan oordelen) Je blog is ook echt een bron geworden, om te komen en nieuwe dingen te ontdekken (in tegenstelling tot meer een uitklep vroeger?). Mag ik je linken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel, fijn om te horen. Met deze blog is mijn doel ook veel meer om een bron te zijn, ipv van een uitklep. Die uitklep was ook vooral om te laten zien hoe zielig ik was, terwijl ik nu doorheb dat ik alles kan veranderen wat ik wil. En af en toe moet ik hier ook mijn ei kwijt, maar het is niet meer het belangrijkst. Natuurlijk mag je me linken trouwens, ik heb jou ook bij mijn favorieten gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je staat erbij! Tof om te zien dat ik hier al stond :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.