woensdag 20 juli 2011

Vision board update

Tadaaaa! Een update over mijn vision board.

Twee maanden geleden heb ik een vision board gemaakt en ondertussen leek het me wel tijd om is op een rijtje te zetten wat ik daar al van heb bereikt.

- Ik eet veel gezonder
- Ik neem meer rust en daardoor krijg ik ook meer rust in mijn hoofd.
- Ik heb al twee lange fietstochten gemaakt (in het kader van 'overal fietsen') en ik heb plannen om een keer naar Parijs of Texel te gaan fietsen (en waarom eigenlijk niet allebei?)
- Ik ben weer veel meer gaan lezen
- Ik ben nog steeds enorm in love
- Ik heb een baantje gevonden en ik heb al een paar uurtjes gewerkt, dus met dat 'rich' komt het ook goed.
- Ik heb plannen om rijlessen te gaan nemen, dus een autootje zal ook wel komen.
Toch is er een doel waar het niet goed mee gaat:
- De halve marathon lopen. Ik heb een blessure gekregen. Ik had er eerst al last van, maar hij wil maar niet weggaan. Ik kan dus niet hardlopen of een andere vorm van sport die mijn benen belast.

Verder moet ik bekennen dat ik niet meer aan mijn verhaal heb gewerkt. Ik ben erg gaan twijfelen of mijn verhaal wel goed genoeg is. Ik heb wel een paar dagen terug een 'ingeving' gekregen voor een ander verhaal, maar ik weet nog niet of ik daar aan ga beginnen.

Daarnaast heb ik ook nog doelen die ik nu niet kan bereiken. Zo ben ik nog niet van plan om kinderen te krijgen, ga ik pas volgend jaar het huis uit en mijn grote reis naar Amerika is pas gepland na mijn eindexamen.
Verder ga ik gewoon door met mijn doelen zoals ik er al mee bezig was. Ik weet niet precies of het nou door het vision board komt dat ik dingen ineens makkelijker kan bereiken, maar zolang het goed gaat maakt het mij niet uit waar het vandaag komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.