donderdag 25 augustus 2011

Grappige youtube filmpjes

Volgens mij zijn de posts over mijn favoriete films wel in de smaak gevallen, dus nu leek het me ook wel leuk om dan mijn favoriete youtube filmpjes te laten zien. Alweer in verschillende categorie├źn, namelijk handig, schattig, grappig en inspirerend.

1. Draadstaal - Politie

1. Draadstaal - visionair: verpakkingen

Een gedeelde plaats voor draadstaal.
Het eerste filmpje gaat over een man die door rood fietst en een bekeuring van de
Alweer draadstaal, maar ik blijf het gewoon geniaal vinden. De vionair komt met een idee om overgewicht en overmatig drankgebruik aan te pakken.

2. Horrible Chinese Singer

Zangeres die toch maar beter een andere beroep kan zoeken.

3. Funny commercial

Schreeuwend jongetje in een supermarkt. Herkenbare situatie met een onverwacht einde.

Wat zijn jouw favoriete grappige filmpjes op youtube?

1 opmerking:

  1. Hahaha, die laatste is grappig. Ik vind die filmpjes van nieuw dier (dat was nog voor draadstaal) ook erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.