donderdag 18 augustus 2011

Komedie films

Ik kijk heel erg veel films, zowel in de bios als lekker thuis op de bank. In een aantal post zal ik mijn favoriete romantische, horror, nadenk, komedie en animatiefilms laten zien.

Als je me ergens blij mee kan maken, is het wel een goede komedie. Om deze drie films heb ik het hardst moeten lachen:

1. Dinner for Schmucks

Tim krijgt een promotie en mag mee naar het 'dinner for Schmucks'. Op deze eetavond moet iedereen en zo gestoord mogelijk persoon mee nemen. Als Tim Barry ontmoet lijkt winnen een eitje te worden. Je hebt nog nooit iemand zoals hem ontmoet. Barry's domheid zorgt voor ontzettend grappige scènes: lachen gegarandeerd.

2. Big mommas: like father like son

Big momma is back! En deze keer moet zoonlief en opkomende rapper Trent ook mee undercover, compleet verkleed als nichtje Sharmaine. Vader en zoon duiken onder op een meisjesschool. Met de op hol geslagen hormonen van Trent zorgt dit voor hilarische taferelen. Natuurlijk is er op het einde veel actie, maar er is vooral veel tijd om hard te lachen.

3. Death at a funeral (2010)

Een film over een familie die elkaar alleen ziet op begrafenissen. Het is weer zover als hun geliefde vader en echtgenoot is overleden. Deze begrafenis zorgt voor schokkende onthullingen, omkoping en - zoals de titel als zegt - nog een dode.

Om welke films moest jij heel hard lachen?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem nog niet gezien, maar ik heb het gevoel dat Easy A heel grappig is. De trailer (met a pocket full of sunshine) in iedere geval wel :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De originele Britse versie van Death at a Funeral is veeeeel leuker :D Die is uit 2008 of 2009 ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.