donderdag 15 september 2011

Inspirerende youtube filmpjes

Volgens mij zijn de posts over mijn favoriete films wel in de smaak gevallen, dus nu leek het me ook wel leuk om dan mijn favoriete youtube filmpjes te laten zien. Alweer in verschillende categorie├źn, namelijk handig, schattig, grappig en inspirerend.

1. Stop fat talk!

Een mooi filmpje wat je laat nadenken of je eigen lichaamsbeeld.

2. Reasons to believe in a better world
Hoewel ik geen fan ben van Coca-Cola, maken ze toch wel inspirerende reclames. Deze is toch wel de mooiste die ik ken!


3.Girls softball miracle

Filmpje over een meisje dat haar eerste homerun slaat, maar neervalt tussen het eerste en tweede honk. Het is een regel dat niemand van haar team haar mag helpen, omdat ze anders uit is. De tegenpartij blijkt haar te helpen. Het is misschien wat moeilijk te begrijpen door al de softball-termen, maar als je het kijkt is het toch heel inspirerend.

5 opmerkingen:

  1. Ja, leuk dit soort filmpjes, inderdaad inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het eerste filmpje al, maar ze blijven allemaal inspirerend en bijzonder. Ik hou van dit soort filmpjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij youtube 'look at yourself after watching this' intypen geeft ook twee echt prachtige filmpjes: 1 en 3 moet je hebben. Misschien ken je ze al, maar toch, als je er van houdt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie net dat je 'm deelt op twitter, dus je vond 'm vast mooi. Ik geef het toe: ik moest huilen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Nobravery, ja ik vond 'm echt heel mooi. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.