donderdag 1 september 2011

Schattige youtube filmpjes

Volgens mij zijn de posts over mijn favoriete films wel in de smaak gevallen, dus nu leek het me ook wel leuk om dan mijn favoriete youtube filmpjes te laten zien. Alweer in verschillende categorieën, namelijk handig, schattig, grappig en inspirerend.

Youtube staat vol met schattige filmpjes, maar deze zijn mijn persoonlijke top 3.

1.Don't stop, don't give up

This girl says it all. Een lief klein meisje dat een liedje zingt van het kinderprogramma yo gabba gabba.

2. 3-year-old Jonathon conducting

Een schattig drie jaar oud jongetje dirigeert Beethovens vijfde symfonie. Hier zie je echt al een enorm talent en zijn inlevingsvermogen is gewoon errrug schattig.

3. Chubby cuppy cake boy

Het liedje is gewoon al té schattig en dan nog zo'n lief chubby jongetje erbij.

Ken jij nog meer schattige filmpjes?

2 opmerkingen:

  1. Fantastisch! :D Leuke nieuwe rubriek ook, ik ben benieuwd naar de toekomstige posts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! En ja, dit soort filmpjes vind ik leuk om te zien, dus vooral meer van posten :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.