vrijdag 2 september 2011

Vision board update

Er komen best veel mensen via de zoekterm 'vision board' terecht op mijn blog. Daarom leek het me misschien handig om nog een update te doen over mijn vision board update. Mijn vision board hangt nog steeds op mijn kamer, op mijn kledingkast. Ik kijk er nog steeds vaak naar, vooral omdat ik het gewoon een mooie aanwinst voor mijn kamer is.
Als je op mijn blog terecht bent gekomen omdat je zelf ook een vision board wilt maken zou ik zeggen: zeker doen! Het is heel leuk om te doen en je hebt er echt veel aan. Je krijgt op deze manier heel makkelijk je doelen op een rijtje. Toch wil ik één ding heel nadrukkelijk benadrukken: een vision board is geen vervanging, het is een aanvulling. Als jij iets wilt bereiken, zul je dat toch zelf moeten bereiken. Wat ik dus bedoel: je kunt wel een vision board boven je bed hangen, maar als je voortaan alleen maar in je bed blijft liggen, zul je er iets niets aan hebben.

Go out and do something!

5 opmerkingen:

  1. Super! Een vision board is niet echt wat voor mij, maar ik maak wel eens mood boards als ik met een projectje bezig ben. Dit stimuleert absoluut mijn creativiteit en je kunt veel dingen eerst al knippend en plakkend uitproberen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had me lang geleden een keer voorgenomen een soort vision board te maken als bureaublad achtergrond, maar het is er nooit van gekomen. Misschien toch maar eens doen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So true! (psst, ik ga verhuizen. de link hieronder wordt mijn nieuwe adres... ik hoop dat mijn oude blog ooit nog online komt, dan kan ik het ook daar plaatsen, maar nu het al zo lang duurt laat ik het ook maar zo weten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent zo goed bezig :). Ik wil ook al zo lang een vision board maken. Ik heb een digitale op mijn comp staan, maar ik wil een echte maken. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Loyaya, Thank you! Je zou er ook echt een moeten helpen. Ik denk dat ik binnenkort weer een nieuwe ga maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.