vrijdag 25 november 2011

De Vegetarische Blogs

Onlangs kwam ik via via terecht op de vegetarische blogs, een superleuke site die 'vegetarische' blogs bundelt. Als je vegetariër/veganist bent of van plan bent dat ooit te worden, kun je lid worden. Zelfs als je alleen het vegetarisme steunt kun je lid worden.

Lid worden is heel erg makkelijk, want je hoeft alleen een mailtje te sturen met daarin wat informatie over jezelf. Binnen een paar dagen krijg je dan een plekje op de site.

Klik hier om het 'interview' met mij te lezen.

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je geïnterviewd bent door hen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk inderdaad! Eet je nu wel vlees of niet? Ik begrijp het antwoord op de tweede vraag niet helemaal, je kunt er mee bedoelen dat je vis als vlees ziet, of dat je af en toe vlees eet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik eet ondertussen geen vlees én geen vis meer. Vlees at ik sowieso al niet, maar vis at ik wel af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.