zondag 4 december 2011

Favorieten van de maand november

Ik heb een leuke nieuwe categorie bedacht: favorieten van de maand. In deze categorie zal ik elke maand de dingen vertellen die deze maand favoriet zijn, zoals een mooi boek, een leuke film, een boeiende site of een leuke tip. Dingen die leuk zijn om te delen, maar niet de moeite waard om een hele post over te schrijven. Lees snel verder naar wat deze maand mijn favorieten waren!


Favoriete beautytip: nagels laten drogen
Ik heb thuis een aantal '1000 beauty tips' boekjes liggen waar ik af en toe wat in blader. Toen kwam ik deze tip tegen:
Lak je nagels altijd net voordat je op de fiets stapt. Zeker als het koud is en je moet eventjes fietsen, zijn je nagels perfect droog als je op je bestemming aankomt. Zorg natuurlijk wel dat je je jas al aan hebt, je sleutels al in je tas hebt zitten en je fiets al voor de deur staat, zodat je niet je nagellak niet al verpest hebt voordat je op de fiets stapt. Ohja, zorg ook dat het warm genoeg is om zonder handschoenen te fietsen, anders heb je er alsnog niets aan!


Favoriete film: Kung fu panda 2
Je moet er van houden of niet: maar ik vind animatie geweldig.

Kung fu panda 2 is het vervolg op - hoe kan het ook anders - kung fu panda. Panda Po hoort in deel 2 eindelijk bij de drakenkrijgers. Samen met de Furious Five moet Po naar Pongmen City om de kwade Lord Shen te stoppen. Lord Shen is van plan heel China te veroveren met een nieuw ontzettend gevaarlijk wapen. Ik wil natuurlijk niet alles verklappen, maar ik denk dat het einde wel enigszins te voorspellen is.
Leuke film met toch wel een diepzinnige boodschap.



Favoriete bezigheid
Breien! Ik heb een hele mooie shawl voor mijn vriend gebreid, waar ik 12 uur mee bezig was. Hoewel het op het einde een beetje stressen was om op tijd klaar te zijn (het was voor zijn verjaardag), is breien echt een heerlijke rustgevende bezigheid.

Wat waren jouw favoriete dingen van de afgelopen maand? En wat zijn je plannen voor december?

4 opmerkingen:

  1. Kong Fu Panda 2 jaa! Die wil ik echt zien. Het eerste deel was al enorm grappig, dus ik kijk uit naar deze film :)

    Breien lijkt me echt heel ontspannend, ik kon het ooit wel, maar niet heel goed.

    Mijn favorieten van deze maand zijn knutselen (ik heb net mijn surprise af en ik merkte dat ik het eigenlijk heel leuk vond om een beetje te knippen en te plakken), schrijven (dat deed ik altijd al, maar nu veel meer) en mijn berenmuts die ik voor mijn verjaardag had gehad. Hij zit enorm lekker en is heel warm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die nagellaktip is handig, alleen het punt is: ik fiets eigenlijk niet zo vaak (Leiden is veeeeeeeeel te ver om te fietsen, meer dan zestig kilometer ofzo :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne favorieten, van mijn nagels lakken word ik altijd erg rustig! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.