maandag 12 december 2011

Challenge: maak je eigen vision board

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge! Deze week gaan we een vision board maken. Ik heb al eerder over vision boards geschreven, hoe je die kan maken en hoe mijn vision board eruit ziet.
Bron

Nu zul je je misschien afvragen: heb je daar een hele week voor nodig? Jazeker! Een goede voorbereiding is namelijk het halve werk. Daarnaast is het niet de bedoeling om alleen een vision board te maken, maar om te plannen wat je dit jaar gaat doen. Welke doelen wil je bereiken? Wat moet je daarvoor doen?

De komende week ga ik dus het volgende doen:
- Het jaar 2011 evalueren
- Mijn goede voornemens opstellen voor 2012
- Een werkplan maken hoe ik dat kan bereiken
- Plaatjes en mooie quotes verzamelen voor mijn vision board
- Een nieuwe vision board maken

Daarnaast zal ik proberen tips te geven hoe je hier zelf het beste mee aan de slag kan gaan. Ik ga voor een fantastisch 2012, jij toch ook?

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Misschien dat ik dit ook ga doen, dan krijg je nog wel te horen over het resultaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.