zondag 25 december 2011

De 1000e comment!

Jippiee!! De duizendste comment is gemaakt:

Joyful Healthy zei
Wat een leuke tag...ha ha dat je zing als je aan het fietsen bent. Dat doe ik ook en ik ook zorg ervoor dat niemand het hoort. Maar ik doe het ook als ik wandel en tijdje geleden liep ik onder de garage van het winkel centrum door en ik had het even niet in de gaten...ik ladiela die laaaaah...kijkt er iemand me opeens aan met een lieve lach...ik ehhhhh doorlopen met die hap...ik moest er eigenlijk zelf ook om lachen. lol.

9 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk!
    Gefeliciteerd met je 1000e comment,
    1000, pff dat klinkt echt als superveel (:

    Fijne Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Desi!! En Barbara natuurlijk ook! ;)

    Fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!! Dank je wel. Ik vind het echt super gaaf! Happy happy! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En natuurlijk jij ook gefeliciteerd met je 1000 comments. Zijn echt heel veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, gefeliciteerd! Erg leuke 1000te reactie :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.