dinsdag 20 december 2011

Winactie: 1000e reactie

Ik vertelde het al eerder, maar nu zal ik eens precies uitleggen wat de winactie nu inhoudt.

Wat kan je winnen?
 Een superleuk pakketje met een handgemaakt zeepje uit India, een oranje doosje vol met wierookspulletjes en de super mooie DVD 'Little miss sunshine'.


Deze handgemaakte zeep is 100% plantaardig en de verpakking en de zeep zijn 100% biologisch afbreekbaar. De zeep bevat sandel hout poeder, is dierproefvrij en weegt 75 gram.

(Helaas kreeg ik de foto hierboven niet gedraaid, dus zullen jullie je hoofd moeten draaien).
Het wierookdoosje bevat 10 wierookstokjes en 5 wierookkegeltjes. Voor zover ik door de verpakking heen kan ruiken, is de geur lekkere fris en sinaasappelachtig. Daarnaast zit er een wierookhoudertje in de vorm van een schattig olifantje en een klein kaarsje in de vorm van een bloemetje in.

Als laatste is er nog de DVD van Little miss sunshine. Het is een film die je aan het lachen zal maken, maar die je ook zal laten huilen. De film gaat over het jonge meisje Olive Hooverdat mee mag doen aan een de schoonheidswedstrijd 'Little miss sunshine'. Het hele gezin besluit mee te gaan om haar te steunen.



Wat moet je hiervoor doen?
Simpel, laat de duizendste reactie achter. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat bij je favoriete, maar dat hoeft niet. Diegene die de duizendste reactie achterlaat, wint. Zorg wel dat je een geldig e-mailadres invult, zodat ik contact met je op kan nemen.

Succes! Er zijn al 957 reacties geplaatst, dus waar wacht je nog op?

15 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Little mis sunshine is echt een superleuke film, en wierook brand ik bijna elke dag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou deze prijs wel willen winnen :D. Little Miss Sunshine is echt een fijne film!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje! :) Ik weet trouwens wel een manier om die foto gedraaid te krijgen. Dit doe je door bij foto uploaden niet te kiezen voor Uploaden vanaf je computer (of iets dergelijks) maar voor uploaden via Picasa. Hiervoor moet je de foto naar een Picasa webalbum oploaden en zorgen dat die hier (eventueel na aanpassing binnen het album) in de gewenste positie staat. Ik doe dit zelf regelmatig met mijn foto's, blogger is helaas niet zo slim ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha wat een leuke actie! Ik kan alleen geen e-mailadres achterlaten, maar ach; volgens mij ben ik niet eens in de buurt vd 1000 ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke actie, met 1000 reacties! (: May the best comment win ;) Ik kom vast niet in de buurt, maar je kunt mij mailen op info@irisanastasia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, superleuk! Mijn emailadres vind je op mijn blog. Ik reageer sowieso als ik je post goed vind, maar ga nu even zoeken of ik nog een fantastische post tegenkom. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een suuuuuper leuk en lief idee zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie! Hoe ver ben je nu? :)

    De film Little Miss Sunshine heb ik ooit op tv gezien, een hele schattige film!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.. we zijn al bijna bij 990! Dus nog maar 10!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.