woensdag 1 februari 2012

Favorieten van de maand januari

Januari is ontzettend snel voorbij gegaan. Eerlijk gezegd kan ik me er niet meer zoveel van herinneren. Ik heb vooral heel erg veel pogingen gedaan om te leren, want mijn tentamens komen er weer aan.
Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog een paar andere dingen die deze maand favoriet waren.

Favoriete website
Tumblr! In januari ben ik begonnen met een tumblr en het is zo verslavend! Ik kan echt uren rondhangen op tumblr, omdat er werkelijk zoveel leuke plaatjes te vinden zijn.

Favoriet spelletje
Ik ben kampioen in SOG (Studie Ontwijkend Gedrag), waardoor ik allemaal leuke spelletjes ontdek. De bedieningsspelletjes van spele.nl zijn toch wel mijn favoriet!


Favoriet beautyproduct
Moisterising bordeau rode lippenstift in nummer 65 van Miss Helen. De laatste tijd draag ik enorm graag lippenstift, en dan met name deze bordeaux rode kleur
.
Wat waren jouw favoriete dingen in januari?

5 opmerkingen:

  1. Leuk berichtje!
    Wat mijn favoriete dingen zijn in januari?
    uuh: ik denk dat het meest leuke is dat ik nu een koijntje heb, en verder heb ik veel moeten leren voor school maar of dat nu leuk is weet ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit je denk ik wel goed op de hielen wanneer het gaat om soggen, maar het mag van mezelf :P Ik weet ook niet zo veel van de afgelopen maand, maar dat komt ook omdat het zo snel is gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen!! Je hebt leuke favorieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken de verslaving van tumblr! haha, ik ga je meteen volgen. En je lippenstift is mooi.

    Trouwens,
    zit jij ook op landstede? of heb je wel eens een flashmob gedaan?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha.. leuk dat je me volgt! Ehm.. nee, ik zit niet op landstede en ik heb nog nooit een flashmob gedaan. Het lijkt me wel heel gaaf om ooit nog te doen!

      Verwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.