maandag 27 februari 2012

Oordelen

Het is niet jouw taak om te oordelen over andere mensen. Ieder mens probeert te ontdekken wie hij is en wat hij wil. Ieder mens probeert zo goed mogelijk te leven. Toch maken mensen fouten en doen ze soms domme dingen. Maar wie ben jij om daar over te oordelen?
Waarschijnlijk ken je het hele verhaal niet en weet je niet waarom iemand zoiets doet. Je zult nooit precies kunnen begrijpen waarom iemand tot zijn daden komt.   

Daarnaast: elke seconde die je besteed aan het oordelen over andere mensen, kun je niet meer aan dingen besteden die je wél iets opleveren.


5 opmerkingen:

  1. Je hebt zo gelijk. Zeker gezien in dit weekend de hele blogwereld in rep en roer kwam, een goed moment voor deze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heb ik iets gemist dan? Ik heb er niets van gemerkt!

      Verwijderen
  2. Ja, hier ben ik het helemaal mee eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het helemaal met je eens!:D wat een goede blog zeg.

      Verwijderen
  3. Ik ben het er helemaal mee eens!! Echt mooi geschreven en het klopt helemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.