maandag 23 april 2012

Tekens

Het is echt bijzonder hoe het leven me bepaalde dingen duidelijk probeert te maken. Sommige mensen horen gewoon écht niet bij elkaar.
Ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven dat ik niet bij hem pas. Soms ga ik in de ontkenning en probeer ik mezelf wijs te maken dat ik hem nog nog een kans zou moeten geven. Nog voordat ik hem die kans heb kunnen geven, krijg ik tekens. Tekens dat ik het niet moet doen. Hij verpest zijn kans al voordat hij hem heeft gekregen.
Eerlijk gezegd ben ik zo blij met deze tekens. Het geeft me zoveel hoop. Als ik mijn ogen maar open hou, zal het leven mij de tekens geven die ik nodig heb. Ik hoef niet alles zelf te bedenken. Ik hoef geen oplossingen te zoeken. Die oplossingen komen vanzelf. Ik moet alleen maar besluiten om naar deze oplossingen te luisteren.

Ik ben zo dankbaar. Zonder deze tekens weet ik echt niet hoe het was afgelopen tussen mij en hem (nou ja, waarschijnlijk was het dan nog niet afgelopen). Ik voel me vrij! 

4 opmerkingen:

  1. Tekens zijn handig! Toch moet je ze inderdaad volgen en niet altijd negeren. Soms kom je er ook pas later achter dat tekens er waren en je ze gewoon naast je hebt laten liggen.
    Beter dat je ze nu gevolgd hebt, anders zat je misschien wel in meer pijn =[

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Al zijn het soms nare tekens, het leert je veel. Goed dat jer zo goed op let en er zo veel uit kan halen. Knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je deze tekens krijgt!
    Hopelijk kun je ze vasthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.