woensdag 6 juni 2012

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen deel 3

In de categorie 'ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen' laat ik je aantal blogposts zien die veel indruk op mijn hebben gemaakt en die ik jullie niet wil onthouden. Ik zou natuurlijk zelf een post kunnen schrijven over hetzelfde onderwerp, maar ja deze posts zijn zo duidelijk geschreven dat ik het zelf niet beter zou kunnen zeggen.

The Daily Love - What About The Happy NOW? (Engels)
Veel mensen zijn zo bezig met hun toekomst dat ze vergeten dat ze NU leven. Een hele goede post die je er bewust op maakt dat je NU moet genieten van je leven, niet pas als je rijker/mooier/succesvoller bent.

The Self Help Hipster - When To Say 'Fuck You' To Your Goals (Engels)
Het is goed om jezelf een doel te stellen. Het kan je helpen om dingen te bereiken. Toch kun je soms een beetje doorslaan in het bereiken van je doel. Doelen zijn er in de eerste plaats om je gelukkiger te maken. Als jouw doelen je niet gelukkiger maken, moet je misschien eens 'Fuck You' tegen ze zeggen en een ander doel kiezen.


Zen Habits - You're already perfect (Engels)
‘Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.’ ~Lao Tzu


Alles wat jij nodig hebt om een gelukkig leven te leiden, heb je al. Je moet alleen besluiten om het te zien.

Toevallig zijn het deze keer allemaal Engels posts. Op de een of andere manier heb ik er veel meer moeite mee om mooie Nederlandse artikelen te vinden. Best wel jammer eigenlijk.

Welke (Nederlandse) posts hebben diepe indruk op jou gemaakt de laatste tijd?

1 opmerking:

  1. Ik herlees de volgende post regelmatig:
    http://www.sochicken.nl/jezelf/behandel-jezelf-als-een-pluizig-kuikentje.html

    Een prachtig pleidooi voor het zorgzaam en respectvol omgaan met jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.