woensdag 12 december 2012

2012: Mijn favoriete artikelen

Het is einde van 2012 is bijna in zicht en daarom is het het perfecte moment om terug te kijken naar 2012. Omdat het aantal blogpost wat ik de laatste tijd produceer bedroevend laag is, hier een terugblik naar de artikelen die ik 2012 schreef die zeker nog een keer lezen waard zijn. Dan is er tenminste nog iets te lezen wat ik geschreven heb!

Enjoy!

Angst als drijfveer
Het is niet eens zo belangrijk wat je doet, het is veel belangrijker waarom je dat doet. Handel jij vanuit angst of liefde? 

De kleine dingen maken het verschil
Waarom het wél belangrijk is om die kleine onbenullige dingen te doen.

Tien redenen waarom jouw lichaam fantastisch is
Sta een stil bij het feit dat je lichaam enorm knap en geweldig is!
  
Vegetariër zijn: is dat nou echt nuttig?
Spoiler alert: ja! Lees ook snel waarom

Verbeter de relatie met jezelf
Snelle tips om een betere relatie met jezelf te krijgen, dat wil iedereen toch?

Als je nog meer wilt lezen, kun je natuurlijk ook het archief raadplagen. Links in de menubalk onder het kopje 'lees nog meer' kun je elke maand aanklikken die je wilt en de bijbehorende artikelen lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.