zaterdag 22 december 2012

Even wat rustiger tot het eind van het jaar

Mijn tentamens zijn voorbij, ik heb vakantie en ik kan de hele dag doen wat ik wil. Heel veel tijd om te bloggen dus. Hoewel dat helemaal klopt, zullen er de komende dagen weinig blogposts van mij online verschijnen. Ik ben namelijk bezig met het uitwerken van een heel leuk idee voor in januari. Tussen Kerst en Oud&nieuw zal ik wat meer onthullen, maar het is zeker iets om je op te verheugen!
Ik ben er in ieder geval erg enthousiast over.

Gelukkig is de kersttijd voor jullie (hopelijk) een tijd waarin je veel tijd met je familie, vrienden en geliefden doorbrengt en minder tijd achter de computer, dus dat scheelt weer.

Ik wil jullie alvast ontzettend fijne feestdagen wensen! Maak er wat moois van :)

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad, hetzelfde voor jou :) Ik ben ook niet veel achter de computer te vinden, maar ik januari kom ik kijken waar je het over had! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd waar je mee bezig bent....je eigen website...heb ik het goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah I wish! Eigen website staat nog wel voor ooit op de planning, maar niet voor januari.

      Verwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.