maandag 4 februari 2013

Beter Eten: Afsluitende woorden

Meer info? Klik hier


Januari is weer voorbij en dat betekent ook het einde van de Beter Eten maand. In januari schreef ik 12 artikelen die jou hopelijk hebben kunnen helpen om beter te eten. Als je een aantal artikelen heb gemist, hier kun je ze allemaal rustig teruglezen. Ik vond het erg leuk (en uitdagend!) om een maand over een bepaald thema te schrijven, maar ik vind het ook wel prima nu het voorbij is. Zeker in de laatste week van januari lieten mijn inspiratie en mijn vrije tijd me een beetje in de steek. Achja kan gebeuren.

Tot slot nog even wat afsluitende woorden
.
Als je iets wilt bereiken, blijf dan doorgaan. De Beter Eten maand was bedoeld als een aanleiding tot verandering en nu is het aan jou om door te gaan met veranderen. Veranderen is een continue proces. Soms lijkt het alsof er niets verandert, maar zodra je terugkijkt zie je dat je toch veel vooruit bent gegaan. Kijk eens terug op de afgelopen maand. Wat heb je allemaal bereikt? Beloon jezelf voor je harde werken en je inspanningen. Zelfs als je niet eens hebt meegedaan aan de Beter Eten maand: beloon jezelf. Gewoon, cause you're worth it.
Ik ga soms wat vreemde onzin uitkramen als ik slaaptekort heb, maar ik meen het allemaal. Het leven is te kort om dingen te doen waar je ongelukkig van wordt. Oh, en dit is natuurlijk geen afscheid: ik blijf gewoon bloggen en jullie allemaal voorzien van mijn (soms ongevraagde maar wel altijd goed bedoelde) advies. Love & kisses!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.