dinsdag 25 juni 2013

Om blij van te worden

De laatste tijd vind ik steeds meer leuke dingen op het internet die me een grote smile op mijn gezicht geven. Zoals ze zeggen: sharing is caring, en ik hoop dat deze dingen ook en lach op jouw gezicht geven. Fijne dag!

Kid president is een 9-jarige youtube sensatie, comedian, motiverende spreker en gewoon een enorm schattig jongetje. Als je het filmpje hieronder kijkt, weet je meteen wat ik bedoel.



Onlangs ontdekte ik dit artikel over 100 manieren waarop je dingen kan herbruiken. Er staan erg leuke tips bij, waarvan ik er zeker een paar ga uitproberen. Wat dacht je bijvoorbeeld van kaarsenhouders van groente, armbandjes van ritsen of een rokje gemaakt van een oude hoodie!

Misschien heb je dit schattige filmpje al voorbij zien komen op facebook, maar het is zo schattig dat je het prima nog een keer kan bekijken. Cuteness overload!


Lachen is goed voor je. Het is een manier om te ontspannen. Terwijl je lacht, komen er allerlei hormonen (zoals endorfines, het gelukshormoon) vrij, waardoor je je lekkerder gaat voelen. Lachen is ook een prima vorm van meditatie. Het filmpje hieronder geeft een korte lach meditatie. Daarnaast werkt lachen erg aanstekelijk; probeer dit filmpje maar eens te kijken zonder zelf ook mee te lachen.


Het laatste filmpje is misschien wel mijn favoriet. Hierin legt een driejarig jongetje uit waarom hij geen vlees meer wil eten. Het is erg aandoenlijk om te zien hoe zo'n jong iemand al zo bewust is van de wereld om hem heen.



Ben jij de laatste tijd nog leuke dingen tegen gekomen op internet die je blij maakte?

2 opmerkingen:

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.